I'm stupid with this rap shit!

Tja bros!
Eftersom min blogg www.johaningmansson.blogg.se mer eller mindre utvecklats till en hip hop-blogg, tänkte jag att det var lika bra att skapa en blogg som bara handlar om just hip hop. :) Ni ser alltså resultatet här: barahiphop.blogg.se.

Just nu sitter jag hemma hos my man Peter, aka Pejda aka Pete R aka P-Man aka Mr P aka Pete Rizzle, och lyssnar på lite fet musik. Så småning om ska jag göra bloggen lite fresher, och förslag på slogan har faktiskt redan kommit upp. Peter kom med en bra tanke: "Bara hip hop - I do it for hip hop", hämtat från Luda's låt med samma namn. Mycker clever måste jag säga. :)

Vad kommer då finnas på den här bloggen? Det kommer dyka upp en hel del musiktips, albumrecensioner, kanske lite nyheter och annat smått och gott. Jag har inga direkta förhoppningar om att bloggen ska bli superkänd men det hade var kul om lite hip hop-intresserade fick upp ögona för den.



Peace out!

Kommentarer
Postat av: philly

jag är här man! de räcker fan långt!

2009-01-28 @ 14:45:58
Postat av: Johan

Ja of course man! :)

2009-01-28 @ 18:12:02
Postat av: Johan

Gillar detta, ser fram emot mera gubbe!

2009-01-29 @ 17:40:42
Postat av: Johan

kul att höra :)

2009-01-29 @ 19:11:19
Postat av: Han hatar Kalleballe !- Håppla!

Fan sweet man kommer att läsas. :D

2009-01-30 @ 11:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0