How Can It Be

Ingen får missa den här låten! Mycket cred till Samuel som tipsade mig om den. "Du måste höra den här skiten. Det är bland det bästa nånsin." Ungefär så stod det i ett sms jag fick för någon månad sen. Låten är "How Can It Be" från nya "stjärnskottet" REKS. Han är egentligen ingen nykomling då jag tror han gjort hela tre skivor, men det är nu i samband med senaste plattan "Grey Hairs" som han på riktigt klivit in på hip hop-scenen.

Den här skivan har hyllats av de flesta och många har med den på listan för år 2008:s bästa album. "Say Goodnight" är den låt som blivit mest uppskattad och enligt många en av de bästa låtarna som gjordes förra året. Men jag tycker faktiskt att låten "How Can It Be" är bättre. Lyssna bara på det här:



Peace out y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0